Skip to Content

Valdorfpedagoģija

Mūsdienu pasaulē svarīgi būtu, lai bērni audzināšanas un izglītošanas procesu gaitā spētu sevī attīstīt drosmi un iniciatīvu uzņemties atbildību par savu dzīvi, pieņemot savu vienreizējo likteni un būt tam par saimnieku, savas dzīves noteicēju. Un nevis pastāvošā sabiedrība un politiskā sistēma ir tā, kas nosaka izglītības saturu un vērtības, bet katra bērna vienreizējā personība. Šo pamatdomu par izglītību ir izteicis Valdorfpedagoģijas veidotājs Rūdolfs Šteiners.

Ziema – labākais laiks, lai gūtu jaunas zināšanas un pieredzi jaunām izvēlēm!

Cilvēka dvēsele līdz ar dabas rimtumu ziemā nomierinās no virpuļojošām silto gadalaiku emocijām. Tas ir labākais laiks, lai rāmā mierā atvērtu savu prātu jaunu zināšanu apguvei, ieskatītos sevī un uzdotu jautājumus, uz kuriem atbildes ir nozīmīgas jaunām izvēlēm. Viens no pēdējā laika aktuālākajiem jautājumiem Latvijas sabiedrībā ir jautājums par izglītību, tās kvalitāti, reformām un izvēles iespējām.
 
Vidzemes Augstskolas Mūžizglītības centrs sadarbībā ar „Vidzemes valdorfizglītības atbalsta biedrību” no 9.februāra piedāvā vecākiem, pedagogiem un citiem interesentiem divpadsmit semināru ciklā izzināt dažādus jautājumus, kas saistīti ar cilvēka, īpaši bērna, attīstības jautājumiem, izglītības vērtībām, cilvēka attīstības cikliem, ritma spēku, dažādām maņām un to kopšanu, veselīgu izglītību un audzināšanu, kā arī ar valdorfizglītības pamatnostādnēm un metodēm sākot no pirmsskolas līdz pat vidusskolas noslēgumam.

Valdorfizglītība. Jaunas skolas veidošanās Valmierā.

”Bērni ir puķes Dieva pasaules dārzā, kas uz laiku ir uzticēti mūsu mīlestībai un kopšanai, bet kas attīstās un aug pēc viņu pašu nesatricināmiem likumiem.”
(Z.Mauriņa.)

Mūsdienu pasaulē svarīgi būtu, lai bērni audzināšanas un izglītošanas procesu gaitā spētu sevī attīstīt drosmi un iniciatīvu uzņemties atbildību par savu dzīvi, pieņemot savu vienreizējo likteni un būt tam par saimnieku, savas dzīves noteicēju. Un nevis pastāvošā sabiedrība un politiskā sistēma ir tā, kas nosaka izglītības saturu un vērtības, bet katra bērna vienreizējā personība. Šo pamatdomu par izglītību ir izteicis Valdorfpedagoģijas veidotājs Rūdolfs Šteiners.

Satura barotne